dinsdag 21 juli 2009

Hoe ga ik verder?

Ik wil jullie in dit berichtje even bedanken voor de hele leuke reacties. Ik hoop iedereen een keer persoonlijk te mogen begroeten.

Binnen niet al te lange tijd hoop ik op mijn blog te kunnen vermelden wat een beginners en/of gevorderden workshop in gaat houden.
Bij gevorderden wordt dit natuurlijk wel moeilijker, omdat ik niet weet wat iedereen al eens gehad heeft.
Heb je een suggestie voor een workshop waar ik misschien het speurwerk voor moet/kan doen, dan hoor ik die graag.

De bedoeling is dat als het stempelgebeuren allemaal goed loopt, ik ook workshops ga geven met gebruik making van de Cricut Expression. Dit is nog een beetje toekomst muziek, of er moet veel vraag voor zijn, dan kan ik het misschien wel nu al combineren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten